dinsdag 11 juni 2013

Masterclass Indigo deying










Wat een geweldige les was dat weer van Gill de Vloo bij Inspire me in Heemstede. Geweldige nieuwe technieken geleerd om thuis mee verder te gaan. We konden ook materiaal kopen, wat ik natuurlijk gedaan heb want ik ben nog lang niet uitgeleerd. Op de foto mijn lapjes van een dag. Ik ben er heel blij mee!




  Again a fantastic masterclass with Gill de Vloo, famous Belgian Textile artist at Inspire me in Heemstede. She is such a good teacher. I learned tons of new techniques from her. On the picture you can see the results from 1 day! I have to try out a lot more in the future!







downtime

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Super lessen zijn het bij Gil de Vloo! Ze is zo kundig en legt alles zo fijn uit. Hier kun je zeker weer mee verder!

Jozet Berkhout zei

Een mooi resultaat! En erg leuk om te doen.

Christel Sins-Camp zei

Gil is idd een geweldige lerares! En succes met experimenteren; de resultaten zullen hier binnenkort wel te zien zijn!