zaterdag 13 oktober 2012

Vakantie , Holiday



 Zo is het hier dus, in zonnig Florida. Zodra het een heldere dag is schrijft iemand met een klein vliegtuigje zinnen in de lucht als : Jesus loves u of God loves u. Tegen de tijd dat de laatste u geschreven is , is de eerste letter weer weggevaagd en begint hij opnieuw. Prachtig!

Natuurlijk komt mijn naaimachine ook weer voor de dag. Ik ben een vrolijke fleurige meisjesquilt aan het maken. Jolanda: herken je de blokken?







En dan de zee, of liever de oceaan. Heerlijk zwemmen in de golf van Mexico met een watertemperatuur van 30 grade in een heel kalme golfslag...totdat  ?? Een vin!!! dududududududududu........





Gelukkig bleken het een stel vriendelijke
dolfijnen te zijn maar ik ben er toch maar niet tussen gaan zwemmen.
Wat een heerlijke dag!

downtime
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dit is genieten! Wat een paradijsje. Wij hebben regen op het moment,ennetje zo weinig ook! Zo houd je het nog wel even vol denk ik? Geniet er maar van!

Cobi zei

zo dat klinkt goed. lijkt me heel gaaf om dolfijnen te zien. ik ben vandaag doornat geregeld bij een wandeling in 't bos. er is hier geen eikel te vinden, heel raar.