vrijdag 30 maart 2012

Broches / Broaches

 Ik heb een flink aantal broches klaar voor de verkoop voor het Koningin Wilhelmina Fonds die geld inzamelen voor kankeronderzoek. Zoals ik hieronder beschreef wil ik de opbrengst aan mijn  zoon Ivar geven zodat hij dat aan zijn totaalbedrag kan toevoegen als hij de berg op fietst.
Als je een of meer broches wilt kopen tegen de prijs van € 10,- stuur ik ze naar je op. Je kunt mij mailen voor details op :
yntoquilt@gmail.com.De broches kunnen ook aan je handtas gehangen wordenom die op te pimpen.
Bij voorbaat bedankt!



 I finished quite an amount of broaches for the good cause like I described in the blog underneath. You could use the broaches as well to hang on your bag for a nice pimp!If you are interested in buying one or more for the price of  € 10,-,US $ 13,50 or
£ 8.- you can contact me on my email adres :
yntoquilt@gmail.com and I'll mail you back with the details.Thank you in advance!









































































































































































































































downtime
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Martine zei

Mooi broches Tonny en mooi initiatief.
Kom op de textielmarkt iets uitzoeken.
Groetjes

Joke Hardenbol zei

Wauw, wat veel! Mooie broches. Ik zal ze straks op de textielmarkt in het echt komen bewonderen.