zondag 19 juni 2011

Markt / Market


Ziezo, de Textielmarkt zit er op. Ik heb genoten, ondanks het slechte weer en heel goed verkocht. Ik ben heel tevreden. Bijna al mijn kaarten zijn verkocht en ook nog een heleboel andere dingen. Volgend jaar weer ( alleen graag een beetje zon, geen regen en niet zo veel wind dat je hele handel de kraam uit wordt geblazen............)

That was the textile market today. Inspite of the horrible weather I had a great day and are very happy with my selling. Next year I'd like to do it again ( just with some nicer weather, please...........)

downtime
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

marjolijn zei

Fijn dat je zo goed hebt verkocht. Daar heb je het toch voor gedaan. Zijn al je lijstjes ook verkocht?
gr. Marjolijn

Hannie de Beer zei

Inderdaad jammer van het weer! Maar gelukkig heb je goed verkocht.Kon ook niet anders met die mooie "handel" Volgend jaar zijn de weergoden je zeker goedgezind!

Janny de Roo zei

Als een volleerde "kraamvrouw" cq marktvrouw.....Had je ook nog markt op zondag....Hier is het afgelast vanwege de vele en felle regenbuien...er zijn van te voren al kramen de lucht ingevlogen vanwege de extreme windvlagen....! Zaterdag ging het bij ons wel redelijk, we mogen niet klagen...Ik heb ook heel veel kaarten verkocht, maar de rest stond op een laag pitje, weinig publiek, veel te harde wind.

Tonny zei

Ha Meisjes

Het weer was slecht, de verkoop navenant goed maar ik heb toch de indruk dat mensen op zo'n markt niet zo heel veel geld willen uitgeven. Kleine prijsjes gaan goed voor kleine producties. Grotere werken die iets duurder
( m.a.w. arbeidsintensiever zijn ) worden niet zo gemakkelijk verkocht.
Ik heb wel veel kaarten maar geen glashelderwerkjes verkocht.
Al met al ben ik tevreden en wil het nog wel eens doen maar ik zou me meer concentreren op kleiner werk.

joke zei

Leuk dat je goed verkocht hebt. Het is inderdaad waar dat alleen kleine dingen goed verkopen,maar je moet het ook als PR zien.Later kopen ze misschien wel duurder werk. Dat doe je niet zo snel in een impuls op een markt.
Groet,
Joke

Liesbeth Wessels zei

Leuk om te lezen dat het ondanks het weer toch succesvol was. En je staat mooi op de foto, zo achter je kraam. groeten van liesbeth

marja. zei

ik heb gezien dat je plezier had, lekker gebabbeld en ook nog genoeg verkocht!!!!