vrijdag 31 december 2010

speelgoed / toys


Kijk nou eens wat ik in de speelgoedwinkel in de opruiming vond:
Een set bouwblokken van foam en wat zijn die nu weer leuk om rubbings mee te maken.
Zo worden ze niet met verf besmeurd en kunnen mijn kleinkinderen er ook nog leuk mee spelen. ( net als ik, trouwens, op 2 manieren...........)


Look what I found in the sales: A set of foam building blocks for toddlers, although..........they are great for making rubbings. That way they don't get smeared with paint and I can still build houses with my grandchildren. Fun in 2 ways!

downtime
Posted by Picasa

8 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Als je er oog voor hebt Tonny kun je heel wat leuke dingen voor je hobby vinden.
Prettige Jaarwisseling en een heel goed 2011...!

groetjes, Janny

marjolijn zei

oh, wat een geweldige vondst! Dit is een echte win-win situatie. Ik wens je veel creativiteit voor het komende jaar.

Liesbeth Wessels zei

ik wens jou toe dat je mag blijven spelen met dit soort leuke materialen. Een speelrijke tijd dus komend jaar voor jou, zeker ook samen met je kleinkinderen. groeten van liesbeth

Hannie de Beer zei

Wat een vondst! Hier zul je veel plezier van hebben!
Dus voor dit nieuwe jaar ben je alvast goed begonnen!
Mijn goede wensen en veel inspiratie !

christina zei

Hilarisch om zo'n aankoop te kunnen verkopen en je achter de kleinkinderen te verschuilen. Want ik denk dat oma ze al snel in haar eigen kast doet belanden. Want deze zijn natuurlijk helemaal top!

christina zei

hilarisch om zo'n aankoop te verantwoorden door je achter de kleinkinderen te verschuilen. Ik denk dat ze al snel bij oma in de kast zullen belanden en daar blijven. En terecht want ze zijn helemaal top.

Tonny zei

Hoi Christina

Geloof het of niet maar ik heb gisteren met mijn kleinkinderen ( 8 mnd en bijna 3 ) heel leuk met de blokken gespeeld! Ik denk dat ik er van elk motief eentje voor mezelf houd en met de rest mogen zij dan spelen. Iedereen tevreden, toch?

christina zei

als er allemaal dezelfde blokken zijn dan heb je groot gelijk. Ze zien er ook erg mooi uit