maandag 29 november 2010

Glashelder


Deze 2 miniatuurtjes van 12 x 12 cm zijn zo goed als klaar. Ik ga ze alleen nog inlijsten met een mooie pass-partou. Misschien maak ik er een zwarte pass-partou omheen.Om een idee te krijgen hoe dat er dan uit gaat zien heb ik even 2 papieren pass-partou's geknipt maar het ziet er natuurlijk mooier uit als ze echt ingelijst zijn . Je kunt zien dat ik voor beiden dezelfde basiskleuren gebruikt heb maar de materialen zijn verschillend.




These 2 miniature pictures are more or less finished. I used the same colours but different materials in both .I want to frame them with a nice pass-partou. I'm thinking of using black ones.


downtime
Posted by Picasa

1 opmerking:

Janny de Roo zei

Sorry, ik bedoel de zwarte rand. Had alleen je bovenste bericht gelezen.....
gr.Janny