dinsdag 13 juli 2010

vervolg





een heel aparte techniek om papier op polyesterorganza over te brengen.












Een collage gemaakt van papier op katoen.De ventilatoren staan voor de ongelooflijke hitte tijdens deze workshop. we hebben letterlijk : In het zweet des aanschijns..........................









Een eerste opzet voor een quiltje om iets van de technieken in te verwerken. Door het grote aanbod van technieken die Ans ons leerde kwamen we niet veel verder dan het maken van proefjes, wat ik geen enkel bezwaar vind. Ik ga het thuis verder uitwerken.
downtime
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Nu zie ik pas goed jou leuke proefjes Tonny! Wat was het een geweldige workshop hé. Jij hebt weer heel andere foto's geplaatst. Samen met mijn berichtje krijgen de blogbezoekers een goede indruk over hoe het was. Ik vond het ook bijzonder om je te ontmoeten. Nu moeten we nog eens tijd vinden,om alles af te maken?

Aart zei

Een leuke workshop hebben jullie gehad. Bij Hannie ben ik ook even wezen kijken. Ik heb zelf het schilderen van Vlisofix een keer gedaan, erg leuk, vooral wanneer je veel water gebruikt waardoor kleuren in elkaar gaan overlopen.
http://quiltaart.blogspot.com