dinsdag 22 juni 2010

Kaart voor Simone




Voor Simone, lid van Fibermail heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb dezelfde techniek gebruikt als in het jasje van het zelfportret.
Daar overheen een echte pauwenveer, wat tule en een heleboel vrij borduurwerk op de naaimachine. De kaart is 15 x 15 cm


This card I made for Simone. She's a menber of Fibermail and part of the birthday swap.I used the same technique for the background that I used for the self portrait.
The real peacock fether is hid under dark red tule and I embroided it all with the machine.
Happy birthday, Simone! downtime
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Mooie kaart hoor, Heb jij van die mooie zijden stofjes in het echt een jasje gemaakt ? Simone zal met deze mooie kleuren zich echt jarig voelen, groet liesbeth

Tonny zei

Hoi Liesbeth

Nee hoor, ik heb er geen echt jasje van gemaakt hoewel dat wel zou kunnen maar het zou wel erg stijf worden en niet prettig om te dragen. Door het vele stikwerk wordt de stof n.l. nogal stijf.

groeten, Tonny

marjolijn zei

wow, wat een beauty! Ben ik blij dat ik me ook heb aangemeld voor de volgende verjaardagskaartenruil.
groetjes, Marjolijn

Suus zei

Hoi Tonny,wat een mooie kaart, prachtig. En je zelfportret, geweldig mooi. Ik vond je berichtje zo leuk op quilten.pagina. Maar ik was met vakantie. Ik ben nu aan het bijlezen.Groetjes